2014. október 30., csütörtök

Írói utószó - 1. évad

Drága olvasóim!
Blog eredete:  
Hol is kezdhetném? Nem tudom, mennyire vagytok kíváncsiak a blog eredetére, de úgy gondolom, megérdemlitek, hogy tudjátok, nem egyedül találtam ki ezt az egészet! De kezdjük az elején…
 Még tavaly januárban egy nagyon kedves barátnőm (Lili) elkezdett nyaggatni facebookon, hogy írjunk egy kitalált történetet, egyfajta szerepjátékot. Nagyon jól kitaláltuk, én pedig meg akartam osztani másokkal is a történetet, Ő pedig belement abba, hogy megírjam, de megígértette velem, hogyha a blog végére érek, említsem meg őt is. A sztorit nagyjából átírtam viszont maga az alap ugyanaz volt, kivéve a vég. A végét a hónapok leforgása alatt találtam ki.

Kommentek, feliratkozók, megtekintések:
Nagyon sok kedves üzenetet kaptam sokatoktól, sokan feliratkoztak a blogra és rengeteg megtekintést kaptam. Egy valamit hiányoltam. A sértő üzeneteket. Hol voltak? Miért nem kaptam? Hogy őszinte legyek ezen gondolkodok már vagy egy hónapja és nem találom a választ. Sosem kaptam olyan üzenetet, amiben az van, hogy sablonos a blog. Pedig az, mert ha belátjuk, rengeteg ilyen van. Sosem kaptam olyan üzenetet, amiben az írásomat ócsárolták, pedig nem a legtökéletesebb és, ha belátjuk sokszor össze is csaptam a részeket. Miért? Valaki magyarázza el nekem. De erről ennyit. Volt egy időszak, mikor minden egyes komment kitörlődött (pontosan 56) és nem tudom miért. Ez úgy a 10. résznél történt. Aztán a rendszeres olvasók is gyarapodni kezdtek és a megtekintések száma is az egekbe szökött. Nem tudom eléggé meghálálni nektek!

Részek érkezése:
Még mindig csak sajnálkozni tudok, olyan ritkán érkeztek a részek. De ennek is két oka van. Az első és legfontosabb, hogy ebben az évben nagyon bele kell húznom a tanulásba ugyanis egy erős iskolába jelentkezek (A neve Kisképző) és a jegyeim a béka feneke alatt voltak. Ráadásul van olyan egy héten, hogy kilenc órám van és abból kettő rajz szakkör, amin készülünk a felvételimre. Aztán nyelvvizsga előkészítő, edzés, tanulás, magánélet és hadd ne soroljam. A másik fontos dolog. Egy idő után nem tudtam azonosulni a történettel és nem tudtam írni, de aztán visszatért az a bizonyos kötelék J

2. évad: Painful cry
A 2. évad egy másik oldalon indul, ami a Painful cry (Fájdalmas kiáltás) névre hallgat. Sok változás lesz, hiszen már említettem, hogy mostantól nem Taylor Momsen lesz a karakter személye, hanem egy másik lány, aki lehet, hogy törékenynek látszik, de ez jó. Bízzatok bennem! Nos… A vége az első évadnak kicsit sablonos lett, de igyekszem a 2.-at nem arra írni J 

TÖBB, MINT 41 000 MEGTEKINTÉST
36 FELIRATKOZÓT
45 BEJEGYZÉS (EZZEL EGYÜTT)
169 MEGJEGYZÉS

EZENNEL AZ ELSŐ ÉVADOT LEZÁROM!
2. ÉVAD: ITT


12 megjegyzés:

  1. Imádtam az első évadot és ezer százalék h a másodikat is imádni fogom!*-* Jól tudod kit hiányolok a történetből. Ezért kissé mérges is vagyok, de attól függetlenül imádom<33
    ps.:Ugye milyen jól tettem, hogy "nyaggatni" kezdtelek?:D<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tudod, hogy szeretlek <3333 Igen, már nem bánom :D Örülök, ha tetszett, de ez alap :DDDDD

      Törlés
  2. Szia kérhetnék meghívót a 2.évad blogjához?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. A blog azért nem megtekinthető, mert átalakítás alatt áll. Pár nap mulva megint látható lesz:)

      Törlés
  3. Szia! A blog 2. évadát megint átalakítod? Imádom a blogod, ha esetleg meghívós lett akkor tudnál nekem küldeni egyett?
    Előrre is köszi a válaszod.
    Xx Bridgit.M ❤❤

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Igen, megint átalakítás alatt van. Még egy kicsi türelmet kérek, és hamarosan olvasható lesz :)

      Törlés
  4. Szia :) nekem is tudotok küldeni meghívot létszii imádom a blogot de igy nem tudom olvasni :/ :) egyébként uj vagyok , és hova tudnád küldeni a meghívot ? doribaba120@gmail.com ,, esetleg ide el tudod küldeni ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://painfulcry.blogspot.hu/2015/08/tisztazzuk.html?m=1

      Törlés
  5. Szia! Szeretném megkérdezni h azért nem elérhető az új blogod mert design átalakítás van??

    VálaszTörlés
  6. Szia! Igen, azért, de reményeim szerint ma suli után betudom fejezni :)

    VálaszTörlés
  7. Mikor lessz a kövi rész??? Nagyon várom... :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Nem tudom, hogy olvastad e már a 2. évadot (amennyiben nem itt tudod elérni: http://painfulcry.blogspot.hu/ ). Ha pedig olvastad és arról érdeklődnél ott mikor lesz új rész, akkor csak annyit tudok mondani, hogy hamarosan :)

      Törlés